Godmorgon Sverige !

Ligger helt död i sängen... Är fett  hungrug men pallar inte gå ner och fixa mat... Känner att jag har börjat äta för mycket, äter 5-6 gånger om dagen vilket jag har aldrig gjort förr... Iaf ville bara ge en varmt  puss till alla mina söta läsare som kom och hälsade på mig igår på UNG 08, såå fuckiing gilligt av er. :D Någon frågade om jag ska dit idag. Jag vet inte än om jag ska dit idag eftersom en nära vän till mig kommer från Spanien idag och jag vill gärna vara med henne, har saknat henne såå otroligt mycket... Men om jag ska dit kommer jag självklart och uppdatera det här på bloggen så att ni vet... :D Är det bara jag som tycker att Adam Kanyama är inte lika bra live?! Allså jag menar inget illa, men jag tycker att han låter bättre på youtube eller mobilen, menmen.... Han hade nog inegn aning om vad han skulle göra när han stog på scenen igår, man såg helt tydligt hur förvirrad han var... Däremot var Alex sååå fuckiiing tuuung, asså jag bara dör för den där snubbe, han är helt otrolig.... Han gjorde hela Ung assåå, det var helt dött tills han kom upp på scen och gjorde sina grymma grejer.. :)
 
 
 

Postat av: Christella

Håller fan med dig,Adam Kanyama var fan säämst

2012-08-15 @ 17:25:21
URL: http://christellaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback