Godmorgon Sverige !

Hur mår ni sötnosar? Själv mår jag jätte bra. Har precis vaknat och ligger fortfarande i sängen. Han en chill natt igår med mina homies i den nya gården. :D Det är alltid lika kul när alla är tillsammans. :) Jusste det är fredag idag, vad ska ni göra idag? :) Själv ska jag först t skolan börjar 10 och slutar 11/12 sköönt vaah? :D Med därefter blir det bara chillin hemma och städda mitt stökiga rum som ser ut som ett soprum, det saknar bara äckliga råttor och sånt hahahah... Och lite senare ikväll ska vi hem till Linda som fyllde år igår. Hon har middag idag men Thaibuffe och Sushii.. ! :D Sushi är absolut världens godaste mat, folk som inte gillar det vet verkligen inte vad de missar asså... Jag skulle kunna äta Sushi varje dag och jag klarar 15 bitar, ska vi säga rekord eller vad?!!! :D Hahah nu måste jag upp och börja göra mig i ording så att jag inte kommer försent, idag ska vi på ut utflykt i Rudan. Vi ska grilla korv och typ lära känna varandra, sjuukt tråkiigt... Människorna i min nya klass såå tråkiga förutom Dominique som  jag gick med förra året, resten bara sitter där och kollar som jag vet inte vad uff, undrar hur jag ska klara av de i ett helt år... :/// Neej tack för mig, Byeee amores <<<3
 
Såhär ser mitt rum ut !
 
Min kärlek till dig är obeskrivligt !
 
Grillning med klassen i Rudan.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback