En kille till vinter skulle sita fiNt!

 
Har precis vaknat. Deckade direkt när jag kom hem. Hur mår  ni förresten? Själv mår jag super bra, det saknas bara en kille ahhaah, nej men helt seriöst jag känner mig LITE desperat, jag behöver en kille till vinter. Jag behöver kärlek helt enkelt hahaha... Okej det är inte så att jag inte får kärlek av min familj och vänner menmen... Vad jag gjorde igår, jo vi skulle ju möta Monesha i centralen, vi väntade på henne jätte länge och efter 3 timmar typ ringer hon och säger att hon är redan hemma, ni anar inte hur hungriga vi var. De andra gick hem, Jennifer skulle typ träffa  hennes kille och Naima hade träning och jag som hade inget liv å¨kte till henne ensam. Sedan åkte vi till skogås  för att hämta mitt kort från Frida, vi chillade lite hos Amy sen åkte vi till orten och möte upp de andre sen drog alla hem till Monesha... OMG ni anar inte vilka fina skor hon käpte och sjukt många Victoria Secrets parfymer och grejer...Ufff jag är fett avundsjuk om jag måste erkänna, Men nästa år blir det Miami för oss alla! Hela mitt BG gänget ska dit, då är alla ju 18 också OMG VAD JAG LÄNGTAR TILL NÄSTA ÅÅÅR ! TÄNK ATT HELA BUNTEN FYLLER 18 EN EFTER EN. :D HAHAHAHHAA SEN ALLA SKA SKAFFA KÖRKORT OCH GREJER, VI SKA  ÅKA BIL FRÅN  MIAMI RUNT HELA USA HAHHHAHAH KAN NI FATTA DET, HEELT SJUUKT  !" ÄR ALLA HAR GÅT UT GYMNASIUM   SKA VI  DELA UPP OSS OCH FLYTTA TILLSAMMANS.. :D OMG UNDRAR VEM SOM GIFTER SIG FÖRST HAHAHAHHA OMG VAD  SPÄNNANDEN ! VI HAR VÄRSTA PLANER INFÖR FRAMTIDEN ASSÅ... :D
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback