Det har vart lite för mycket de här senaste dagarna därför har jag inte kunnat blogga...

Ligger just nu i min säng och vilar ner mig lite. Har vart lite stressad dehär dagarna och nu ska jag bara ta det lugnt... :) Idag hade jag bara en lektion men gick inte till skolan pga castingen för Top Modell Sverige var idag... Det gick jätte bra. Dock var det lite jobbigt att presentera sig själv framför kamera gå catwalk, intervju, skriva på massa papper med kamera överallt.... Men det var  verkligen värt det ! Nu är det bara och vänta tills de hör av sig, vilket jag vet att de ska göra. :D Vad jag ska göra idag, jo idag ska jag nog bara ta det lugnt hemma tills någon hör av sig, annars blir det ligga hela dan. Orkar inte höra av mig till folk som aldryg hör av sig eller lånar saker från en och sedan svarar inte när man smsar eller ringer...
 Händer det er också? 
 


Postat av: Anonym

vilken skola går du i?

2012-08-30 @ 10:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback