6.00

Ja det är nu jag kommer hem efter en sjukt galet kväll med de bäästa och roligaste homies. :) lärde känna skit många nya snälla människor. Den här festen gjorde verkligen min sommarlov till en oförglömlig sommar asså, tror inte det kan bli roligare asså. Tack alla underbara människor som gjorde min lördagkväll !!! Älskar er men nu måste jag fan ta en dusch och sedan gå lägga mig innan min morsa vaknar hahaha... Hon vet ej att jag har vart borta hela kvällen. Cool Cheey här asså, fast Nää... Godnatt då sötnosar så hörs vi när jag vaknar, om jag nu gör det hahaha jag bah skojar, det är klart att jag ska vakna, hallå jag är bara 17 år och har hela ljusa framtiden framför mig YEEAH BITCHEES !!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/3022938/images/2012/pic_501defa49606ee4d6e0004ca.jpg" class="image">



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback