Whose birthday is it in four days?!! :D

Neej men hallå däär !!! Jag fyller ju år snart. Aaa snart är jag 17 år och om ett år är jag 18 år. Heelt sjuukt ! Tiden bara flyger iväg... Kommer ihåg när jag fyllde 14 som det vore igår... Det var  fjortis tider också... Det var då jag fick åka till stan med mina vänner utan föräldrar. Det var då jag började festa och började i högstadiet. Det var då man lekte cool och luffade på plattan. Det var då man var tvungen och leka farlig för att inte bli mobbad. Det var då man tyckte att livet var fest och att man inte kunde klara sig utan sina vänner. Det var då ens mamma började tappa tårar dag och natt. Man fuckade för sig själv, sket i och gå till skolan. Ordet SWAG fanns inte då, alla var tvungna och vara likadana, ingen fick ha på sig som de ville. Man fick inte ha sin egen stil då blev man mabbad. Kolla vad man har växt ifrån. De tiden de, Hahah sånt här ska man garva åt om 50 år...  Den här låten spelade vi om och om på min fest när jag fyllde 14, ÅÅHH skiiet vad vi dansade sönder oss hahahah kommer ihåg det som det vore igår...
Ser ni bilden? Det var dagen jag fyllde 14 år...
Nästan alla hade den där adidas tröja dåå..
Synd inge bra men den får duga..

Här får ni några gamla och pinsama bilder ocksåå.. :)
hahahah kolla snubbens tröja hahaha !
hahahahhahaha herregud varje gång jag ser den här bilden döör jag av garv..
hahahahha jaa vi grillade i rållis runt 10 på natten...
Och nej nej vi köpte inte maten.. Vi hade bara råd till dricka kommer jag ihåg..
Neej nej man har inte alltid varit en ängel.... -.-
Sanningen vi var sjuuukt fulla hela bunten..

hahahha heelt fulla

hahahahah Felicia gjorde hela kvällen tro mig hahah hon är bara för roolig !

Hahah satsare han dricker inte lääsk...

naaw


hahahhaha asså neej såhäär sjuka


Dansar mitt i vägen


hahahah Monik var såå full att hon krammade okända människor haha

När Monik ramlade i trappan


För full för att kunna gå utan någon



Neeej nu orkar jag inte lägga upp fler bilder...
Det för bli en annan gång.. ;) Kom ihåg att det var dåå !!!
Jag varken dricker eller röker !!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback