SVAR PÅ NÅGRA KOMMENTAR !

T- om Sjuukt coola flättooor !!!:
Nej man ser att de är fake..

Sv; Är det du som är efterbliven eller har du glömt dina glasögon?!!
KOLLA NOGA !!!

Anonym om Är inte mina ögonbryn helt okej ändå?!!:
du har jätte fint hår det passar, är det fastsytt lr clipps ? vill också göra så, skulle uppskatta om du sa bless

Sv; Tack hjärtat.. Det är fastsytt gumman.  :) Gör så, det skulle säkert passa dig med :)

Canan Zanyar <3 ([email protected]) om Och gissa vem den sexiga på bilden är...?! XD:
vrf tog du bort? :))

Sv; Fick en modelljobb och då fick man inte ha piercing...

sannela om Heeellu sötiiies !!!:
ajaj vad fiiiin du är real affricanbeauty 
vilken skola går du i och vad läser du?
och vart pierca du dig? för hur mycket och vart någonstans vill oxå göra dt rekomenderar du stället där du pierca dig, behöver man tillstånd ? 
kärleek

Svar; Tack, du är säkert fin du med... Jag går i fredrika bremer, läser handel...
Jag piercar mig hos en tjej som bor i hökarängen, behöver ingen tillstånd. Skriv till mig på fb om du vill ha hennes nr. :)

Anonym om Hahaha dör av garv varje gång jag ser bilden.. haha:
Kan du lägga ut en bild om du har piercat dig :)

Sv; Visst, men inte just nu.. :)

plzzz svara !!! om Och gissa vem den sexiga på bilden är...?! XD:
Hej Isabelle ! Hur får jag en platt mage snabbt? Vill ha det till sommarn. Tränar du mycket eller hur fan fick du så platt mage? :/ Snälla svara !!! jag kommer checka in varje dag för att se om du har svarat och kommer fortsätta fråga tills du svarar... BTW din blogg är gryyym och du är assnyggggg !!! <3

Anonym om Och gissa vem den sexiga på bilden är...?! XD:
Hur fan gör du för att ha så platt mage :o mashaAllah !

Laila om Och gissa vem den sexiga på bilden är...?! XD:
herregud ge mig din kropp kvinnan !!! :O <3

Sv; Heej på er ! Hur jag fick en platt mage vet jag inte... Men jag dansar ju bara och gör 50 situps när jag vaknar och innan jag går och lägger mig... Det är bara det, och så är jag smal  också...  Jag gör inget speciellt... Börja gymma. :)


Anonym om Softar i skolan med den bäästa Jordan !:
CVart köpte du din mössa !!!? Sjuukt sexiiig


Sv; Jag vet, jag önskar också att den vore min, men neej den är Marcos.. :) Kan fråga han sen. :)



Anonym om Mot jobbet nuuraa :):
har du börjat jobba? :) vad jobbar du med? :)

Sv; Telefonförsäljning, men jag har slutat. Orkade inte.. :P


Anonym om Dagens första inlägg...:
är din boyfriend svart llr??

Sv; Mitt ex* , Njaa han är typ mullat eller vad du vill.. :P


Anonym om Dagens första inlägg...:
var är dina hörluar och klockan ifrån?
tuung blogg, älskar den ! :)

Sv; Hörlurana är från TM och klockan vet jag inte. :)


Anonym om Dagens första inlägg...:
kan du lägga ut en bild på dig och din pojkvän? :)ni är säkert skit söta. :)

Sv; Nej det kan jag inte eftersom vi inte är tsm längre.. :) Skulle om jag kunde. puss <3

Michelle om Vad betyder ditt namn!!?:
Dansar du ? i sånna fall, vart någon stans? och med vem / vilka??

Sv; Aaa jag dansar med mina kompisar, vi är inte värsta seriösa men aa.. :)

Anonym om 8an....:
va söta1 blogga mer breeee!
e v e l y n a om Hallå alla där ute, hur mår ni??:
blogga!

Sv: Sorry men jag försöker :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback