knckabcksaciksacka

ÅÅÅhhh ni anar inte hur gooood kladdkakan vaar assåååå...
Den var så good att jag vill baka en till... Vi ska baka en till frukost imorgon. hihi XD
Juust nu är vi helt osociala, Menesha ligger i min säng med sin iphone och jag sitter här och bloggar...
Hahhaha chattar med sjuukt sköön kille, känner inte snubben men han bara skrev till mig från ingenstans.. Alltid kul med främmande.. :)
hejsan
sweeet african quueen
Tjejen e den som kommer va din sida oavsett vad visa henne kärlek hon visar dig framtiden .
jasså så var det ju
de finns killar som inte vet va tjejer är
dom är allt nästan
de dom som har de jobbigaste processen
9 mån
ta hand om barn amma dom
aa jusste så var det
23:21
men killar har tappat de ingen respekt för tjejer ända jag tänker på att min mamma är tjej
sen börjar jag tänka på respekt till alla kvinnor walla
hehe förlåt för min slang ord men så äre ibland man måste vara ärlig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback