HEEJ BLOGGEN !

Soorrryyyyyy för såå dålig uppdatering... Var hos mamma igår och fixade mitt hår. Därefter åkte jag till handen och träffade Kimberly och Rohey, vi gjorde våra grej sen drog alla hem. Koom hem sjukt sent så jag gick typ och la mig direkt... Vaknade runt 1 idag, åt frukost och sedan duschade jag i typ 3 timmar, sköönt var det.. Sen åt jag middag och drog sen hem till Naima... Kate var där också, vi satt och lyssnade på musik och så. Sedan mötte vi Yeeso och drog till gården... Vi käkade benachiin (gambiansk mat)... Neej nej jag är inte gambian men benachiin är absolut min favoriit !!! Aja vi dansade sönder oss idag...  Jaa nu är jag sjuukt trött, ska ta mig en dusch snart. Får se om jag orkar lägga upp några bilder vi tog idag om jag inte går och lägger mig direkt...
Byee såå länge dåå.. <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback