Heeellu sötiiies !!!

Kom precis till skolan. Missade två lektioner.... -.-
Vad ska ni göra idag?! :) Själv vet jag inte vad jag ska göra...
Sitter här helt ensam och känner mig forever alone... haha
Jusste jag piercade  ju mig igår. Lägger upp en bild lite senare när jag hemma daa..
Aaa internet funkar nu, och mycket snabbare än nånsin. :D
Har fått fett med frågor, jag lovar att jag svarar så foort jag kan, right?!! :D
Nu måste jag fortsätta plugga. Heerrååå så länge daa.. :D


Postat av: sannela

ajaj vad fiiiin du är real affricanbeauty

vilken skola går du i och vad läser du?

och vart pierca du dig? för hur mycket och vart någonstans vill oxå göra dt rekomenderar du stället där du pierca dig, behöver man tillstånd ?

kärleek

2012-04-05 @ 18:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback