GODMORGON GENTE LOCA !


Har precis vaknat, just nu ligger jag och lyssnar på några gamla låtar... Mår inte så bra idag, är så fuckiing irriterad på en viss person... Asså ärligt talat vissa människor växer bara i ålder, men deras hjärna fungerar inte som en hjärna ska fungera när man är i deras ålder, vilket är synd... Tänker inte skriva hela historia här på bloggen, orkar inte med barnfasoner... Aja fuck it !!  Idag är det ju påskafton och vi ska åka och käka hos mormor runt kl 4... Asså jag ääälskar mormors mat, hon gick ju på hotell och restaurang, täänk är hur gryyym hon måste vara på att laga mat... :D
Jusste förlåt för att jag inte svarade på era frågor igår, jag ska försöka och göra det idag... :)

Nu ska jag gå och ta mig en dusch, ha det bääst ! :D






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback