GLAD PÅSK TILL ER MED SÖTNOSAR !!!

Heej mina älsklingar ! Idag är det ju 6 april 2012, vilket betyder att det är Långfredagen... Var hemma hos mamma och käkade där med hela familjen och nu är jag hemma. :) Mina brödes flickvänner är hemma hos oss, de var i london och köpte massa saker till miig hihi... Och eftersom jag inte äter vanliga gudis än bara klubbor fick jag massa pengar av mina föräldrar och mormor... Åt såå mycket att jag inte kan andas hahahah. Ikväll ska jag kanske följa med Magal och Monik till en fest i märsta om jag orkar daa... Försöker få tag på någon som inte svarar, jag får psykos när folk inte svarar på sina mobiler, speciellt när jag vill berätta något viktigt.
Men aja ska försöka svara på några kommenterarer nu.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback