Okej nu ha....

Okej nu har jag snackat med Maggan om designen, hon kan inte fixa den nu eftersom hon har feeettt med läxor men hon gör det imorgon. :) Väärsta fattiiigaa liv, ligger här o ruttnar.  Ingen skola imorn shohooo!! :D Såhär glad hehe. Meen eeh tror jag ska gå lägga mig nu.. Buenas noches mina sötnosar. Sov gott och dröm om miiig XD Den som inte gör det kommer har mardrömmar resten av livet !!! hehe driiver men jalla godnatt alla, puss o kram <3

Postat av: din älskade lukas

ey om jag får mardrammar kommer jag söka upp dig, jag vet vart du bor ! kommer t din sweedishhh ladan o visa dig vad mardrömmar är hahhaha. driiver sis klaart jag ska drömma om dig, som jag alltid gjort. puss <3

2011-09-28 @ 22:37:26
Postat av: arina

hahahahah din haiwaan har du skaffat dig en blogg igen? tuung blooog issaa :) hellre mardrömmar hahaha skojar <3

2011-09-28 @ 22:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback