GODMORGON GENTE LOCA !

Godmorgon på er läsare! Jag har precis vaknat. Ska ta mig en varm dusch och sen äta frukost. Vet fan inte vad jag ska ha på mig idag hmm, hittar säkert något snyggt i garderoben. Har en timmes lektion (svenska) idag kl 1. Så jävla onödigt att åka t skolan o ba ha en lektion sen åka tillbaka. Och jag som bor en timme från skolan måste ändå åka dit bara för en fucking lektioon! Vrf tar de bara inte bort lektionen det är nästan ingen som  går på den ändå. Eller typ flytta den till dagarna vi har skola. Jävla idioter de förstår inte hur jobbigt det är för mig som måste åka en timme för bara 40 minuters fycking lektion. Men jalla nu ska jag inte skriva en bok. bless <3
Riktigt ful bild, men hittar ingen bättre, så köör bara ! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback