Why always me?!

Jag stör mig såå fuuucking mkt på otacksamma vänner ?! Vad en än gör för de så går de ändå runt o snackar skiit om en sen kommer de t en och leker ens vän. Såå fuuckiing falska. Ni vet vilka ni er. Jag säger bara pass på er och ni är ex:ad från mitt liv nu och för alltid. Pallar inte med att ni ska komma t mig och ber om hjälp sen dagen efter snackar ni skiit om en. fett synd, asså skiit fula. Sug min balle att jag nånsin kommer hjälpa er nån mer. Det finns ingen "systrar" mellan oss längre. Ni har precis bevisat hur omogna och falska ni er. Ge er fan. Hoppas ni brinner wallah. Jag vill se horan som ringer mig och säger " systrar bråkar snälla förlåt för allt, kasta inte mig nu när jag behöver dig som mest" på gud den dagen ni kommer döpa mig till "bad girl" driver inte asså. Hoppas ni läser det här, ni vet vilka ni är jag syftar på. Älskar er med puss & kramz <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback