Lovar du att vara ärlig? "Helhjärtat"


Du heter: Silvia
Smeknamn: Issa/ Bella
Låt som när du är ledsen sörjer till?: Jag gråter bara i regnet 
Beroende av: Mat, Musik, Vänner, Han & facebook.
Vad tror folk om dig?: Social och kaxig
Stämmer det? Social: JA. Kaxig: Nej, bara själv försvar.
Vad får du oftast komplimanger för?: Mitt utseende/ Min stil
Vad säger du för att imponera på någon?: To good for this maddafakkas
Hur imponerar man på dig?: Att vara sig själv. Vara duktig på något jag vill kunna.
Brukar du skratta för dig själv?: Alltid. Mest när jag känner mig smart.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "<3 :)"
Var bor du?: Vendelsö
Trivs du där?: Nja
Äger du några converse: Japp ;)
Sprit, cider, vin eller öl: Inget av de
Brukar du bli för full: Jag blev det en gång. 
Vad har du för mobil operatör: Comviq
Är du allergisk mot något: Haters
Har du haft sex idag: Nej
Hur svarar du i mobilen: "aa"
Vem ringde du senast?: Har inte ringt någon på hela dan.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "Vi hörs imorgon"
Antal timmar sömn inatt: Många
Sov du ensam: Ja
Brukar du komma i tid: Ibland (när det är något viktigt)
När mår du bra: Oftast
När blev du fotad senast: Iförrigår
Hur känner du dig nu: Sådär bra.
Vanligaste färg på dina kläder: Alla färger !
Vad saknar du: Min bebis♥
Hade du en bra kväll igår: Njaa
Favorit dryck på morgonen: Oboy
Rakar du benen: Amazonas vetja
När brukar du oftast gå och lägga dig: När jag inte kan hålla ögonen öppna
Är du blyg?: Ha verkligen...
Sysslar du med någon idrott: Dansar
Vill du hellre ha mail än brev: Ingen vardera
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Skär av mina pungkulor
Är du nöjd med ditt liv: This cant be better
Är du bortskämd: Av mig själv a
Vad gör du i morgon: Skola och och vara med kompisar.
Vad är det värsta du vet?: Krig, våldtäkt och misshandel
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Mycket... :(
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Ken Ring
Vad längtar du till?: Byta skola
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja
Vad använder du för shampoo?: Alterna, Orofludo, Revlon såna dära.
Vad är det finaste du fått?: Min familj
Hur gammal är du: 16
Älskar du någon just nu: La familia, vänner och han.
Du samlar på: hmm kläder, skor och smicke
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen
Vilken tid gick du upp idag: tio
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Är det okej att gråta: Ja, det är det bästa jag vet när jag är arg/ledsen
När grät du senast: Igår
Vad skulle du göra om du vann en miljon: hjälpa barnen i afrika!
Bär du glasögon eller linser: Båda
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Beror på
Vill du gifta dig: Venne
Vill du ha barn: Absolut
Är du bra på att laga mat: Har mina wifeymaterial skills
Vad dricker du helst när du är törstig: Det som finns
Vilken är din favoritglass: Gräddglass
Tror du på ett liv efter döden: Typ
Vad äter du helst när du ser på film: Chips
Bor dina föräldrar tillsammans: Mina biologiska: NEJ
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Både och. 
Vilken ögonfärg har du: Mörkbruna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Thugs cry sometimes
Röker du: Nej
Hur ofta tränar/motionerar du: Tränar hårt 3 dagar i veckan
Senaste låt du hörde: Newkid - Är det lugnt om jag kallar dig baby


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback