TOOO COOL FOR SCHOOL!

 

 

Ska snart börja röra på mig t skolan. Har bara en lektion. Det känns onödigt att åka en timme bara för 40 minuters lektion. Men vad ska man göra, måste man så måste man. Im toooo cool for school tycker jag. Men blir ännu coolare i framtiden när jag har världens bäästa & coolaste jobb hahhaha driver. Efter skolan ska jag träffa Marie för att ge henne min ipod laddare som hon sen måste ge t Kamal. Hoppas jag får tillbaka den såå fort som möjligt, måste oxåå ladda min ipad. Ska på träning idag, saknar dansen och alla. Har inte gått på träningen i typ 2 veckor eftersom jag har haft fett med läxor. Men aja ska draa nuu mina söötnosar. Uppdaterar mer lite senare.

 

 

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback