Shooo hemma !!!

Tjatja bloggen kom hem för typ 20 minuter sen. Ligger nu och kollar på tv med morsan. "SOMNAR" aa som vanligt hahahaha. Iaf idag har min dag varit helt okej faktiskt. Åkte t stan och träffade Sanchez och Amin. Vi chillade i stan en ite stund sen åkte vi t slussen och träffade på Danne och några andra. Efter typ 2 timmar kom magal, monik, sebbe  och några jag inte känner. Vi gick på donken i slussen och åt sen var jag tvungen att tagga hem. :) Ja såå här min dag varit XD. Och nu är jag typ hemma "typ" hahahah. Har värsta fattiga liv just nu. ;)
Saknar snubben såå fuuckiing mkt att det inte kan vara sant. Ville inte ens säga hejdå. Eeeh vem bryr sig om vem jag saknar och inte saknar haha. Skriver mer lite senare mina söötieenosaar. Pözz & kramzzz. <3

Old men ändå tung på mitt sätt. shoo issa !<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback