Shoo bloggen !

Precis vaknat. Har inte ens gått upp från sängen hahaha. Mår lite bättre idag. Idag ska jag fika och shoppa med morsan. Det var länge sen vi hängde. Jag älskar o shoppa med henne. Då får jag exakt vad jag vill hehe. Behöver nya byxor, bh, strumpor, halsduk, vantar och boots. XD Lite senare ikväll ska jag kanske t gården och träffa magal och romou. Vi skulle göra koreografri till en låt tillsammans. Vet inte om de kommer. De har inte hört av sig än. Har inte vart på gården i två dagar. Saknar alla roliga ungdomar och deras torra humor som ändå får en att garva hahah. Ska ta mig en duch nu, sen äta frukost och sen är det bara att vänta tills morsan kommer hem. Hon kommer hem runt 1/2  sen åker vi direkt och shopppppaaaa  och sen fiiika höhö!!
jalla ska inte skriva en bok.
BLESS <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback