Shoo bloggen ! :D <3

Kom precis hem från gården. Magal kunde inte komma, så jag träffade bara Rakan sen taggade vi t gården. Där Träffade vi Anis, Moses, Paulina och några andra. Är så fucking trött. Vet inte ens om jag ska t skolan imorn. Mina ögon sviiider som fan, vet inte vrf asså. :( Imorgon har jag träning men innan de ska jag tagga till fryshuset och  träffa Ralle. Vi ska snacka om biljetter till the wave. Allså alla som ska typ sälja biljetter ska dit imorn. Vet inte om vi ska få biljetter eller bara snacka. Så imorn kommer jag vara upptagen på hela dan. Kommer inte ha tid att blogga eller något. Men bloggar imorn efter träningen, ajjt ;) Ska ta mig en duch nu. Bye så länge. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback