Saknaaar!! :( <3

OMG vad jag saknar sommaren, Snart är det vinter skiiet oxåå.  Vinter utan nån pojkvän är bajs ! Saknar känslan att kalla nån min pojkkvän... Längtar redan till nästa sommar !!! Just nu rensar jag ut sommarkläderna ur garderoben, tårana bara rinner.  Känslan man hade den första dagen av sommarlovet är juu bara för äckligt obeskrivligt !!! Men nu måste jag bara säga  HEJ VINTER, JAG HATAR DIG !!!! JÄVLA SVERIGE TA MIG T AFRIKA DÄR JAG HÖR HEMMA FYFAN !





Jag saknar SOMMAR tiden .. Jag saknar sommarkläder .. jag saknar SOMMAR att det göör såå fucking oont !!! :( Ska nog gå lägga mig nu, Godnatt bebiisar. pöss o kram <3

Postat av: de du

du inser att du visar halva brösten vaah?...

2011-10-04 @ 13:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback