NATTI NATTIII SÖTNOSAAAR ! <3

Ligger o kollar på Scrubs, de reklam just nu. Nu är jag sjuk på riktigt. Jag fryser soom en horungeee ! Omg just nu önskar jag bara  att S var här med mig. S är min nya amor om ni undrar. :P Han är såå fuckiing gullig till skillnad från den där saken. Men aja ska inte sitta här o skriva en bok för scrubs börjar snart. Imorn ska jag och morsan gå fika & shoppppa höhö. Älskar att shoppa med henne för  då får jag exakt vad jag vill. Om jag inte har världens bäästa mamma när det gäller shoppa då jag vet inte asså. Det blir lite sådär dåligt med uppdatering imorn bara så ni vet.
Ska sova direkt efter Scrubs.
BLESS ! <3
Suddigt men aa

Postat av: Claudia

Godnatt! :D♥

2011-10-13 @ 00:16:35
URL: http://cookiiies.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback