Mitt kött & blod !

Jag kallar alla för "bror".  Men det är bara ett ord. Du är den riktiga bror. Du är min kött & blod. Vi kommer från samma mage. Vi har lekt, bråkat, fått varandra att gråta, rymt, pussats och kallat varandra för jag vet inte vad . Vad har vi inte gjort tillsammans?  Vi berättar inte allt för varandra längre men vi är fortfarande bästa vänner. Dig kallar jag för barndomsvän för när vi var små berättade vi allt för varandra, hur illa det än var. Vi gjorde allt tillsammans. Men nu har vi växt ifrån allting och båda gick sina egna vägar. Men oavsett vad är vi syskon. Vi har haft fina stunder tillsammas, de stunder jag aldrig nånsin kommer ha med någon annan. Hur jobbig du än är så är du min lillebror och jag kan inte byta ut dig mot någon annan. Även om jag kunde skulle jag aldrig göra det. Jag älskar dig mest av allt i denna jord. Jag finns här för dig vad än händer, även om det skulle kosta liv finns jag här, det vet du. Jag kan lätt offra mitt liv för dig. Jag älskar dig Joel Chillare Pereira. Syskon tills livet skiljer oss åt. <3

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback