Magal min fucking broder ! <3

Hahahah magal är såå fucking gullig. Ni annar inte hur mycket jag älskar henne. Hon är en av mina bästa vänner oavsett vad XD Kolla vad hon skrev t mig. :D
  • asso hahaha pereira din blogg gör verkligen mina dagar hahah kärlek t dej hoppas int bara att du slutar ♥
Hur gullig är inte hon?! Såå äckligt gullig är hon pågud asså. Gumman min kärlek till dig är obeskrivligt. Kan inte lova något, du vet hur jag är. Man vet aldrig med mig.  puss <3
Här kommer några bilder !!!
Magal <2
Jag och hon <3
Hon igen <3
Massor med kärlek t dig min fucking broder ! <3

Postat av: magashii

va skulle jag varit utan dig? Mitt liv skulle varit ett enormt misstag. Jag var förlurad men jag hittade liv. Du som älskar mer en någon annan. Du som har plats i mitt hus för dej, även för alla. Va kan jag säga mer än att tacka dig. Du har gjort mig glad. jag har haft roliga ,dåliga ,tråkiga stunder med dig men Du har gjort mig så underbart. Jag älskar dig mer än någonting ánnat i det här världen. Att veta att jag fick en chans att leva, en chans att lee, en chans att älska. Det finns inga ord som kan beskriva min kärlek till dig. <3

2011-10-07 @ 12:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback