Issa in da house !!! XD

Shooooo bloggen !!! Hur är det med er mina sööta läsare.? Med mig är det helt okej XD Jag har verkligen saknat det här. Min data har gått sönder får en ny om typ en vecka och några dagar, så kommer inte kunna blogga tills de. Det är därför jag bad några av mina vänner att gästblogga så mycket de kan. Jag gjorde det för eran skull sötnosar. Men som ni kanske märker bloggar de inte så mycket det är för att de är mycket för sig, plugget och sånt... Just nu sitter jag i skolan och ruttnar, har 2 timmars rast. Slutar 10 över 2 då ska jag dra till fryshuset för att hämta the wave biljetter efter det ska jag chilla med Adja en lite stund och kanske Pim.
 Vad ska ni göra idag?! :D <3





///Isabelle Pereira///



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback