Im back in da house !!! XD

Shoo bloggen ! Kom precis hem från tc. Idag har min dag varit helt okej, hade socmöte sen droog jag t stan och mötte Magal, Monik, Kevin, Bella och Angi. Vi sålde biljetter t Halloween dancehall party. :D Det gick super braaa vi blev av med alla biljetterna. Nu är det så att jag ska börja blogga lika mycket som förut, allså har fått min data JIIIIIIIIIIIEP. SÅÅÅ FUUUCKING GLAAAD HAHA!!! Våran fest är juu imorn och vi ska uppträda och SEN fuuuuuuucka uuuuuuuuuuur!!! såå det blir sådär dålig med uppdateringen under helgen eftersom på lördag ska vi uppträda igen nånstans i bro. Är sååå fuckiing taggad asså, ni anar inte hur mycket jag längtar hihi XD Ameen aah måste få i mig lite mat nu, lägger upp några bilder jag tog idag lite senare.




bless



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback