GODMORGON GENTE LOCA !

Shoo alla, wazaaap?! Själv ligger jag fortfarande. Precis vaknat ska ta mig en dusch och äta snart. Ja vår fest var inte sådär tuung som alla förväntade sig :/ men lite kul hade jag iaf :D Selma och en kille som heter Grace van tävlingen. :D Ison och Fille var bara föööör tuuuuuunga. Viiiii var sååå fuuucking tuunga vi med, säger folk iaf :D Efter festen gick alla hem t Felicia men jag, Selma, monik, sebbe, dante och några till åkte t tc och mötte danne, thrife, sanchez och några andra sen drog vi t gullmars, jag och sanchez åkte hem och de andra åkte t gubbarna för att hämta dricka. :D Idag blir det bara chilla kanten med chips och läsk. Ska försöka få hit monik och de, pallar inte gå ut och vill inte heller ruttna här. XD Ska ta mig en dusch nu, skriver mer lite senare ifall jag pallish. XD


De så jag rullar, shooo Isaaa!

bless

Postat av: Cleo.P

Bror din blogg is the real SHIET!

2011-10-30 @ 11:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback