!-.-!

Klockan är bara 8.05 och jag är redan vaken ! -.- Jag hatar att jag alltid måste vakna såå fuckiing tidigt. -.- Lak lägger mig sent o vaknar tidigt vet inte vrf asså.. Idag börjar jag kl ett, har bara en lektion (svenska) fett onödigt att åka en timme bara för en fuckiing 40 mins lektion :/ Men måste man så måste man.  Man vill ju bli något i framtiden, eller så blir man bara stans pundare.
Vilket jag absolut inte vill bli. Eller rätt sagt, Ingen vill bli. :D  Jag måste byta skola, jag pallar inte med frans cook jobbig skola wallah. Jag står inte ut längre. Jävla svenne skola, vad tror de om mig egentligen?! Jag är blatte vafan o blattar är alltid sena. Har de inte fattat det än ? :S Såå fucking hjärndöda. Kommer man 1 min försent får man frånvaro från hela lektion.
De leker en av sveriges bästa gymnasium.
Värsta fattiga lärare o fattiga regler.
Amen ska inte sitta här o skriva en bok.
Min dag ser fett fattit ut, , har ingenting planerat för idag. Antingen blir det gården eller bara sitta hemma o ruttna. VÄRSTA FATTIGA LIV ! Farsan är ute o handlar mycket chips o läsk till helgen, som vanligt. Och morsan har precis åkt till nyköping. Hon ska typ jobba där under helgen eller vafan vet jag. Är inte så intresserad av hennes liv. Väntar bara på grejer hon ska köpa t mig hahah.   Ska ta mig en dusch nu. Bye så länge. Pöss o kramzz ! <3
!Gammalt Gammalt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback