GODMORGON BLOGGEN !

Är skiit tröött!!! Kom hem runt 3 på natten. Det blev inget "chilla hos mig" istället åkte jag in till stan och mötte alla där sen drog vi t gubbarna, de var ej hemma så vi åkte t gullmars där träffade vi godar och de. Idag blir det bara chilla kanten  på gud är fett trött orkar inte ens gå upp ur sängen. Det blev lite knas igår på väg hem så aina tog mitt och selmas personnr bara för vi befann oss på plats hjärndöda på gud. Exakt efter jag gav mitt p:nr ringde farsan mig, fick fett med skiiiit. Ni vet ju att han är polis så om jag gör något får han reda på det direekt. Det är drf jag inte knasar ruunt. Nu har jag typ utegångsförbud eller så får jag gå ut men måste vara hemma prick 11 annars är det köört för mig. Tänk er utegångsförbud på lov oxåå  shooo -.- Jallah ska kolla lite fb nu skriver mer lite senare.











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback