Claaaudia is in da house!

Shena shena, jag ska gästblogga & berätta lite om mig & Isabelle!

Det är såhär, Isabelle kommer inte ha någon data på 2 veckor, så jag
& några andra ska gästblogga här medans. Börjar med mig själv:
Jag heter Claudia Karat & är 97.a. Har en väldigt rolig humor & ler alltid.
Bor med min familj i Upplands väsby & går i Väsby skolan, bästa skolan.
Isabelle är en riktigt snäll & snygg tjej. Vi är inte så nära kompisar, men
jag har märkt det & fått höra det. Hon dansar väldigt bra också. ;)
Hoppas ni kommer gilla mina inlägg med min vardag, musik och lite tips.
Besök gärna min blogg: Http://www.cookiiies.devote.se :D . Ciao Miao!

(Jag)

Postat av: Anonym

<3

2011-10-15 @ 12:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback