Blattar gillar gratis !!! hahahah <3

Haahahahhaha jag orkar inte garva, Adja är bara för rooolig hahahahah... Att chatta med henne är det bäästa jag vet på hela fuucking fb. Varje gång jag chattar med henne såå måste jag kissa på mig hahahhaahha.
Hon: HALLÅ vadå svenska killar jag tror du hhar blivit galen!! det är dom som vill skicka hem oss hahahahah
  • Jag: hahhhahahaha men ändå, vadå vill inte du åka hem elr hahhaa?
Hon: hahahah joo de oxå men ska passa på att vara här tills jag e 18 då studiebidraget e slut o då blire ingen gratis tandläkare o doktor :P
  • Jag: hahahahahhahahahahaha ! Jag orkar inte, du är bara för rooolig hahahah
Hon: hahahahahah va ska man göra? när allt som e gratis kan man lika gärna vända finns inget att göra här då :P
hhaahahahhahahahahah om jag inte kissade på mig hahahahah. Finns ingen roligare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback