10 SAKER VISSA INTE VISSTE OM MIG !!!

  1. Jag bor inte med mina biologiska föräldrar. (mamma bor i hagsätra och pappa bor i cuba)
  2. Jag tål inte min mammas man. (han är inte min stivpappa)
  3. Jag har 3 bästa vänner. ( nu är vi alla typ ovänner, jag erkänner att jag saknar de)
  4. Jag tror jag börjar gilla "S".  Fråga inte vem de är. hahhaha (hoppas inte. :O Som sagt inga killar just nu)
  5. Jag ignorerar  inte vissas sms med flit. ( jag orkar bara inte smsa)
  6. Jag gillar mina egna kommentarer (a). (på fb)
  7. Jag hatar mina bröst. (för de är för stora för min kropp. :/ )
  8. Jag har svårt att komma ihåg folks efternamn.
  9. Jag och Karen (gurkapojken) från Råggywood går i samma klass. ( vi har gått i samma klass sen 5an)
  10. Jag sover med tända lampor. ( när ingen sover över)

Jag vet att ni inte är det minsta intresserad av mitt fattiga liv hahahha men köör bara XD <3

Postat av: Sandra

är det sant att Karen från råggywood går i din klass? :O omgomgomg <3

2011-10-16 @ 03:55:54
Postat av: camilla

Isabell du har fin blogg :) och hälsa Karen att jag älskar honom, han är så sköööön ♥

2011-10-17 @ 14:20:48
Postat av: hihi

Kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren <3

2011-10-17 @ 16:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback