10 SAKER NI SÄKERT INTE VISSTE OM MIG !!!

 

  1. Jag älskar svenska killar !!! (blonda, blåå ögon) inga ord =)
  2. Jag hatar uppmärksamhet !!!
  3. Jag älskar mig själv, är såå fuckiing kär i min kropp o mitt utseende ! (Självförtroande) :/
  4. Jag Gillar när folk jag inte känner kommer fram till mig och säger att jag är vacker. (blir så fuckiing glad)
  5. Jag har aldrig haft en kille. (Bara varit på G. Jag har inte otur på ha förhållande eller hitta kille, de gäller och hitta den RÄTTA.♥ )
  6. Jag har bara varit kär en gång (och det är NU)
  7. Jag älskar min längd ( men hatar att jag har slutat växa)
  8. Jag pluggar som faaan !!! Nej jag vet att det inte syns.
  9. Jag städar mitt rum varje dag innan jag går till skolan ( Det är viktigt för mig)Såhär ser det ut efter skolan hahha 
  10. Jag älskar mitt hus o våran bil !

 

Hahahahah Jag vet att ni inte ville veta, men nu vet ni  lite om mig ändå ! XD <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback