Wäääi folk vad ni snackar !!!

Onelen ni snackar som att ni vet allt om mig... Jag har inte slutat dansa med Generation-Team och NEJ jag vill inte börja hos Binta.. Asså ärligt talat vad är det ni snackar om, jag fattar inte?!! Vadå jag tycker de är dåliga det är drf jag har slutat, vem sa det ens?! Jag dansar fortfarande. Wallah jag skulle göra allt för att gå kvar i GT, !  har bara tagit paus så att stressen inte gör mig sjuk !!! Idag skulle jag t träningen men blev tyvärr sjuk... Gå inte o snacka massa skiit när ni inte ens vet ett skiit !!! Ni är ju sjuka i huvudet hela bunten !

Postat av: Veronica

detsamma till dig! , dina ögon på din header dödar..

2011-11-15 @ 19:45:34
URL: http://veronicadarlingredberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback