Varför inte, när jag ändå har tråkigt...

Land: Angola
Hemspråk: Portugisiska
Ålder: 16 år
Tv program: Disney channel
Har bott i: Hagsätra, Rågsved, Storeby, skäris, bagis, alby, mediis, tallkrogen, fagersjö.....
Vänner: Många
Oskuld: Ja
Kysst någon: Ja
Strulat: Ja
Bästavän: Bästa vänner*
Vilket allsvenskt fotbolls lag:  Hammarby
Mat: Tacos, pizza kebab....
Dricka: Fanta exotic
Önskningar: Han, MacBook...
Gymnasium: Frans schartaus
Linje: handel
Pojkvän: Nopp
Kär: Typ
Bi/lebb: haha nej
Artist: Lady GaGA
Fullständiga namn: Isabelle Silvia Emiliana Pereira
Smeknamn: Issa/Bella
Facebook namn: Isabelle Pereira ( Stolt Hammarbyare)
Vänner på facebook: 1346
Känner alla: Nej
Lär andra bloggar: Yes
Vems: Min XD Pims, Amanda Na Lanzas, Fokis...
Vems blogg läser du mest: Min och pims....
Vems blogg är finast: Fokis
Född: 95-04.22
Årstid: Vår
Senaste låt: sexy and i know it
Några Låtar du är bra på: Jag gråter bara i regnet, gubben i lådan,
alla grabbar säger shoo, loca people, mr sexobeat, sexy and i know it........
Filmer: In time, sex and the city...
Vad gör du just nu: Ligger och väntar på Fatou och Cleo




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback