ISABELLE HAR TALAT !!!

Ni som säger the wave är barnfest... Vi är barn det är därför vi inte får gå på klubbar och sånt... Okej om vi var 18 och går på the wave men nej vi är fortfarande mindre åringar. Och det är inte festers fel att 79or/98or kommer in när åldersgränsen är 96/95. Det är säljares fel. De säljer till vem som helst för att bli av med sina biljetter... Och ja det finns hemmafester men alla dricker inte, Och det är inte lika kul för alla då... Och det är alltid knas på hemmafester det är alltid folk som bråkar och det värsta är att det finns inga vuxna som kan stoppa ifall något går fel. Det är bara såå töntig.... Vi har kul utan alkohol. När du har druckit för mycket blir du full och mins ingeting dagen efter, vad är det som är såå jävla roligt med det då? Vi är coola för vi följer lagen, vi dricker inte, vi röker inte, vi drogar inte för vi är mindre åringar. Det är såå fuuckiing coolt !!! Den som tycker jag är tönt för jag dricker inte, röker inte och går på the wave, nej jag är inte tönt, SANNINGEN ÄR ATT JAG ÄR FETT COOOL TILL SKILLNAD FRÅN DIG SOM RÖKER OCH DRICKER OCH TROR ATT DU ÄR COOL FÖR DET...! ( JAG MENAR INTE ALLA SOM RÖKER OCH DRICKER, MENAR DE SOM LEKER FETT MKT BARA FÖR DE RÖKER OCH DRICKER OCH SÄGER ATT THE WAVE ÄR BARNFEST)



VI HAR KUL UTAN ALKOHOL !








Postat av: Cleopatra

Bra där Isabelle man kan ha kul på alla sätt Bror!! <3

2011-11-10 @ 12:17:05
Postat av: Anonym

Du har skit rätt asso palla man tror man e något ba för man dricker

2011-11-10 @ 17:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback