Tills vi ses igen, om vi ses igen.....

Ja skolan börjar ju imorgon så jag kommer nog inte uppdatera lika ofta . Ni vet plugget och så måste jag åka runt och sälja mina biljetter... Ska vara upptagen hela den här veckan men ska försöka  uppdatera så mycket som möjligt. :) Just nu chillar jag bara, ska snart gå lägga mig.. Vilka kollade på "EMA" ?! Lady Gaga vann ju typ hela tiden... :) Hon är såå fuuckiing beaast. Jag bara älskar henne !!! Haters gonna hate men aa, hon är bäst PUNKT !!!!



Såhär kommer min dag att se ut imorgon.


1. Skolan.
2. Åka till stan och sälja biljetter.
3. Åka till handen och sälja biljetter.
4. Åka tillbaka t stan och sälja biljetter.....
5. Äntligen hemma !!!!
Jobbigt ! (a)


Jag och kevin, för länge sen ! <3













Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback