Till IP: 80.252.187.70

Varför så anonym för?! Du kommenterar bara massa skiit, sluta hata fan, låt  magal vara.... Hoppas att du vet att jag kan få reda på vem du är genom ditt IP-nummer... Lämna min blogg och tagga låångt !!! Såhär mobbad, tro inte att hon bryr sig om dina ord, har du något emot henne, träffa henne och säg det till henne face 2 fface o sluta bomba min blogg med dina äckliga kommentarer... Skieet gå skaffa dig ett liv bree...


Postat av: Anonym

hahahahah okej ? vrs och leta då ? du kmr ändå inte hitta mig hah. Jag säger bara saningen du raderar mina komentarer för du kan inte hantera sanningen. Magal är ful ska hon slå mig elläh ?

2011-11-16 @ 14:57:24
Postat av: isabelle

hahhahaha tror du inte det eller? jag kan hitta dig genom din data din tönt ! hahahah du är efter på gud asså.... Och om magal är ful, vad gör det dig? du är säkert inte fin du eller... säg vem du är cooling.., såhär rädd...

2011-11-16 @ 15:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback