Svar på några kommentarer...!!!

haha va söött om Chris brown!!!:
hallå tjejen de ej chris brown aawww

Anonym om Chris brown!!!:
hjärtat det där är inte chris brown...

Svar: Lugna er bebiisar ! Jag vet att det inte är chris brown !!! Ville bara lura er eftersom de liknar sådär lite.. :P <3




Nathalie om Kärlek kommer kärlek går, men genom allt är det mina bröder som består...:
heter hon på andra bilden med keps Monik eller äre du?

Svar: Det är monik... :) Säg inte att vi liknar... <3


Anonym om Nu ska jag börja dansa igen !1!!!!:
400 kr per termin skojjjaru :o omg!
Svar: Neej det är sant ! Helt sjukt, visst?"!!!! xD


Anonym om Dagens..... <3 !:
Hur känner du christella??

Öhh jag kommer faktiskt inte ihåg, genom några kompisar iaf.. 

jennifer om Jag och min tvilliing xD:
Omg! älskar din stil! puss

Svar: Tack hjärtat <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback