SVAR PÅ KOMMENTAR !

1. Anonym om Vackra kvinnor !!!:
bara så du vet så hatar du på andra kvinnor för dom inte är fina ? BITCH


Svar: Asså hahaha varför tog du ens åt dig?! :/  Jag sa aldrig att alla är fula förutom de jag la bilder på. Jag kan ju inte lägga upp bilder på hela världen bara för att vara rättvis... De är de jag tycker är snygga.. Om du tycker att jag hatar på dig så är det ditt problem.... Och varför är jag bitch? :/ Säg inte för att jag inte la upp bilder på dig, vet knappt vem du är..




du kan alltid ha vita underkläder:) hihi <3


Svar: Ha ha ha, såhär torr... XD aa det kan jag fast tror inte att det kommer att synas, och du visste exakt vad jag menade... Vet inte vrf du leker dum. Jag hoppas att du inte menar att jag ska gå runt med vita underkläder bara för att jag inte har vita kläder :P <3







Anonym om Vackra kvinnor !!!:
bara så du vet så hatar du på andra kvinnor för dom inte är fina ? BITCH


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback