SVAR PÅ KOMMENTAR !

1. Mona om Home!:
Bor inte du med svenska föräldrar? Du verkar så ¨blattig¨ av dig


Svar: Hahahahah du har rätt "jag bor med svenska föräldrar". Men det betyder inte att jag är svensk :/ jag är SVART/AFRIKAN OCH DET KOMMER JAG ALLTID ATT VARA :) Plus jag är stolt Angolan hihi... XD Vadå jag verkar så blattig? :s Hallå jag är juu blatte?! Jag vet inte vad du vill komma fram till. Men aa en gång blatte alltid blatte...


2. Evin om Home!:
Skiit fina snapbacks varf köpte du dom? om du pallar förklara hahah
btw du e skiit fin
/bless

Svar: Ja visst är de fina XD Köpte de nånstans i stan :P Gå runt i sveavägen så hittar du säkert. ( haha vilken bra förklaring haha) :P haha tack så mycket, du är säkert sjukt fin du med :) <3



3.Anonym om Öhh min fina vän, såhär sexYY !:
hahah fan va ful hon e största baitaren

Svar: Asså vah vadå ful? Är du finare eller? Du vågar inte ens skriva ditt namn. Och vad har hon bajtat? Asså jag vet inte ens varför såna människor som du lever fortfarande. Trött på livet gå ta självmord ist för att  HATA !



4.magal om Öhh min fina vän, såhär sexYY !:
tack dsm <3

Svar: Sanning bror ! <3



5. Diana om FIESTAAA !!!:
Måste man ha vita kläder på sig :)

Svar: Nej det var inte ett måste.. Men man vill ju passa in... Det var inte alla som hade vit heller... <3



6. Anonym om ISABELLE HAR TALAT !!!:
Du har skit rätt asso palla man tror man e något ba för man dricker

Svar: Asså alla tror inte att man är något bara för man dricker. Vissa är beroande... Men det är bara omogna människor som tror de är något bara för de dricker och röker.. Mest snorungar som tror de är coola bara för de har cigg i handen... De såå töntigt och   de synd om de ... <3



7. Cleopatra om ISABELLE HAR TALAT !!!:
Bra där Isabelle man kan ha kul på alla sätt Bror!! <3

Svar: Brooor vi dricker inte och vi röker inte med vi har ändå kul eller hur softishhh!!! De så vi rullar ! helt reena ajjt ;) <3



hello-k

Mona om Home!:
Bor inte du med svenska föräldrar? Du verkar så ¨blattig¨ av dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback