SVAR PÅ KOMMENTAR !

1. hermy såklart om 10 SAKER OM MIG !!!
oj va du va ärlig da. hahha jag är 16 och är oskuld.
trodde inte du va oskuld
Svar: Asså hahah Hermy ! vet inte ens vad jag ska säga.. Men aa hahahah <3
2. Canan zanyar <3 om 10 SAKER OM MIG !!!:
hahah niiice blogg :p

Svar: Heeej, hahaha tack så mycket det värmer XD ha de beaast. puss <3

3. Claudia om Aaa jag tycker jag är snygg, vad ska du göra?!:
Håller med dig helt!
Men en grej jag bara vill tipsa dig om,
fine, du tycker du är snygg, du är inte den enda i världen som liksom tycker att själva du är snygg? Alla tycker att de själva är snygga, men oftast ljuger de och säger "nej".
Och när någon säger till dig att du är fin, du svarar ju "ja tack ja vet", det får du göra om du vill för det är ditt val och det är vad du tycker eller hur? Men jag tycker att det låter bitchigt, ta inte illa upp, menar inte just dig, man kan säga det "tack ja vet" på ett bitchigt sätt och ett gulligt sätt, men liksom tänk efter vad som låter bäst, att bara säga "tack jag vet" eller "tack och le ett stort leende" / "tack detsamma!" ? Det låter mycket bättre än "tack jag vet" tycker jag!, Det är mitt tips till dig, att säga tack detsamma eller tack och le! Misstolka inget! En sista grej, om folk kallar dig luftbarn, så borde du skänka lite luft till dem, eftersom att de också behöver luft, vi människor består av luft. Idioter -.- Och låt inte dem sänka ditt självförtroende, you go girl! ;)

Svar: Asså det är inte så att jag går runt och säger "ja tack jag vet" men bara för jag drev med tjejen hon fiick ADGD som att det vore väärsta grejen. Assåå man får väl tycka att man är fin. Och man ska inte behöva gå runt och ljuga bara för folks skull... Jag skiitter i vad folk tycker jag tycker jag är fin.Och har självförtroande. Bryr mig inte så mycket om vad folk säger.. Men tack för tipseT såå fuckiing gullig du är Claudia. puss och kram <3








hermy såklart om 10 SAKER OM MIG !!!:
oj va du va ärlig da. hahha jag är 16 och är oskuld.
trodde inte du va oskuld


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback