Stressig morgon !

God morgon bloggen ! Sitter och äter frukost... Hela familjen börjar typ kl 10 idag (ovanligt). Alla måste ju duscha.... Varmt vatten räcker ju inte t alla om vi ska duscha en efter en så vi måste typ duscha i bara 10 min -.- för att det ska räcka till alla 6.. Alla klagade som jag vet inte vad, så man fick inte duscha ifred... Stackars pappa som måste göra frukost till alla och duscha sist.... Undrar om varmt vatten inte är slut... :/ Man vill ju inte duscha i kallt vatten... Den här morgon har varit väldigt stressigt. Alla bara klagade och sprag fram och tillbaka som små kycklingar... mm.... Ska snart börja röra på mig mot busshållplatsen och sen dra mig till skolan.... Blezz!
hearts_453818l


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback