Sjuk, sur, hungrig & ensam hemma när jag behöver någon som mest...

Vaknade för inte så länge sen.. Är såå fuckiing sjuk att jag var tvungen och stanna hemma idag.. Ska inte ens ut eller något... Idag skulle jag t frysen för att hämta biljetter och sen dra till morsan och hämta mina pengar och så skulle jag träffa magal och dra till träningen också.... MEN NEJ ISTÄLLET BLEV JAG SJUK OCH MÅSTE VARA HEMMA ! Jag hatar att vara ensam hemma när jag är sjuk.. -.- Varför är aldrig någom hemma när jag behöver de som mest. :( Jag pallar inte göra en liten grej till största grejen... Folk nu förtiden tror det är de som har skappat världen, inte ens gud kan göra något åt saken... Är såå fuuckiing hungrig att jag nästan svälter... Andres kom precis hem från jobbet, morsan skickade hem honom för att vara med mig eftersom hon måste jobba...  Såhär gullig han är. Nu är han i köket och fixar frukost till mig. XD Snart kommer hans kompis hit, katten som var här i söndas. Då ska vi spela fifa och wii.. Kommer juu vinna de som vanligt hahah om det ändå vore sant.. Måste ta mig en dusch nu. Skriver mer lite senare... BLäZZ !
Ajaib den håller bror de håller !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback