Shululus pojkar och flickor !!!

Kom hem för inte såå länge sen. :) Precis duchat och nu sitter jag o äter och bloggar haahahah NÖÖRD.... Iaf idag när jag stod och väntade på Evelina i gullmars kom en av mina bloggläsare fram t mig och bah " hej jag brukar läsa din blogg..... sen hörde jag inget mer eftersom jag blev skiit stressad hahaha och jag var typ helt borta, visste inte vad jag skulle säga...  Så hon typ kramade mig  sådära och jag bah sa tack sen drog hon.... Ni skulle sett huur gullig hon var....

Det roliga är att båda heter isabelle hihi XD
Wääi kolla vad hon har skrivit.... Såhär sööt hon är..
Isabell ([email protected]) om 7an !:
HEJ :D

Träffa dig idag i Gullmarsplan (Truly honered), skulle vilja ha snackat mer med dig men var tvungen att ta tåget (IPS) brukar läsa din blogg; 2 wrds, Love it!! ;) Fortsätt skriv, du är skiiit fin btw Tkc. :) //Isabell.


Du är såå gullig isabell, sorry för jag var såå dryg.. :P Blev lite stressad hihi... <3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback