Shooo sötnosar !!!

Nu är det så att jag  Isabelle Pereira sitter i biblan och ruttnar. Har väärsta fattiga liv just nuuu,  fattar nii...?! Im too cool for school.... Det visste ni redan, menmen tänkte bara påminna... mm...  Kom precis från John Buer, skulle träffa fatou men hon hade lektion och´var fett seg på sms, så jag taggade t plus a...  Åt lunch dära o råkade träffa min bästavän, hahAHA  NI VET SÄKERT vem jag menar... K bry ! Idag efter skolan ska jag tagga t gullmars och mötta Evelina sen ska vi dra t frysen o hämta biljetter.... Efter de ska jag t stan, träffa magal sen tagga t träning... Wääi har inte dansat på fett länge, lääängtar !!!! Yaanii måste dra... Beijos gatas e gatos ! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback