Mogna till lite !!!

Japp nu måste jag mogna till lite.... Jag ligger typ fett  långt efter i skolan och har blivit söörsta knasbarnen juu. -.-Det är fett synd om min morsa som alltid är fett orolig när jag är ute på kvällarna och så.. Och så har jag blivit fett kaxig oxåå :/ typ respektlös och såå... Men nu ska jag bli den gamla jag. Skola, hemma, plugga, gården och sen hem och sova... Ska t stan bara när jag ska sälja biljetter eller shoppa, aldrig mer åka dit bara för att luffa, liksom inget liv... Jag känner mig fett dum som slösat min tid på att luffa i stan och så... :/ Man får ju inget av det, det är bara onödigt och slöseri med tid liksom.... Jag ber om ursäkt till alla jag har vart otrevlig mot, mest till TANYA !!!! Förlåt för att jag har varit såå dum mot dig och äcklig som spottat på dig, jag känner mig fett äcklig på riktiit asså... Jag överdrev fett mkt och nu ångrar jag mig fett mkt oxå.. Ja på ett sätt förtjänar du ju det också, men ändå, jag behövde inte gå såå långt... Det hjälpte ju ändå inte. Att slåss reder inte ut någonting alls, det är bara fett töntigt och barnsligt... Det är inte så att jag vill bli vän med dig eller något, jag vill bara att du ska förlåta mig och att du ska veta att jag känner mig fett dum... (a). Omg jag skrev nästan en hel bok hahahahha ska fortsätta kolla på min film nu, BLESS....!


Postat av: fozii

7:kt bra blogg

fina bilder!

puss & kram (:

2012-05-02 @ 22:57:06
URL: http://swagie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback