laaaak !!!

Kom hem för en stund sen... Är skiit sur just nuu.. Var fett glad innan jag loggade in på fb.... Sen såg jag massa skiit på fb som gjorde mig skiiit sur.. På gud folk bara klagar på andra hela fuuckiing tiden. Man kan inte andas... Blir så fuucking arg när folk klagar på mig hela fucking tiden och det värsta är att de vet ingenting om en... Asså jag pallar inte bry mig asså.... Idag har jag iaf vart i stan med fatou. Vi träffade på några andra också.. Vi gick runt och sålde biljetter... Vid 5 tiden träffade jag mary sen åkte vi t  gulllmars sen gick vi t frysen och lämnade in biljetterna som vi hade kvar eller jag hade kvar och pengar... Jag sålder 63 biljetter så tjänade 630 och 3 VIP BAND på det, heelt naajs juee. :) Åt precis mat. Tänkte gå igenom min garderob och kolla vad jag ska ha på mig. Hoppas jag hitttar något vit.... Hihi jag längtar till imorn... Vi ska sminka oss hos fatou och sova över där.. :) Damn nu ska jag kolla på mina serier. ciao kompisar <3
Jag och Magal <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback