Klockan är är runt 1, Men K.BRY det är morgon för mig för jag har precis vaknat !!!!

Vakna för inte så länge sen. Nu sitter jag och äter frukost, vet att egentligen skulle det vara lunch eftersom kl är över 1 hahahahah.... Meen ååh jag har precis vaknat....  Vilka ska på "Late Show down" ikväll?! Jag ska dit med Sosseh och några andra runt 8 tiden...
Hmm vad ska jag ha på mig?! :/ Det här var liksom inte planerat. Skulle egentligen inte gå, ändrade mig idag och jag har inte ens betsämt vad jag ska ha på mig... Amen k.bry... Idag ska jag iaf bah chilla kanten sedan på kvällen ska jag t Late shou down. :) Har inget bättre för mig så varför inte liksom... Plus de gratis, ni vet att afrikaner älskar gratis vah?! Det är så vi rullar.... Iaf ska fortsätta äta nu sedan ska jag gå duscha och kanske kolla på några filmer. Morsan har precis vart och handlat chips och sååå, tuung hon är... Men jalla habib. Bless !

Postat av: Adri Sajjad

tuung blogg ;) fortästt så """!

2011-11-20 @ 16:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback