Isabelle erkänner !!!!

1. Jag har största självförtroandet..
2. Jag läspar lite. Kan inte säga vissa bokstavar och det gör att jag inte kan säga mitt eget namn-.-
3. Jag har aldrig haft en kille.. Jag har precis börjat bry mig om killar...
4. Jag gillade Sanchez.... LITE ! Det var inte så att jag doog för han eller något sånt...
5. Jag dansar medas jag väntar på bussen, om ingen är där....
6. Jag ignorerar vissas sms....
7. Jag läser min egen blogg...  :/
8. Jag litar inte på mina vänner.. Ingen alls !
9. Jag är inte kaxig eller något. Spelar bara kaxig ibland o mår dåligt efter...
10. Jag hatar när folk stirrar på mig !!!
11. Min skola suger !!!
12. Jag tror på spöken...
13. Jag är livrädd för allt som har med snön o göra. Typ skridskor, skidor och sånt....
14. Jag är skiit känslig och gråter för nästan ingenting...
15. Jag önskar jag hade blå ögon...
16.  Jag älskar mina naglar....
17. Jag ångrar att jag slog Tanya och känner mig fett dum..
Vill bara gå fram till henne och be om ursäkt...
18. Jag tycker jag är lite söt osminkad (a)
19. Jag gillar inte o säga till folk var jag köper mina kläder och sånt...
20. Jag dör för min hudfärg...
21. jag sparar min oskuld till bröllopsnatten.. (a)
22. Jag bor på rikemans ställe men jag är inte rik....
23. Jag får nästan vad jag vill av båda min biologiska familj och min svenska familj...
Men bara om jag sköter mig bra.
24. Jag stör mig lite grann på min farsa för att han är polis och jag avskyr aina.
25. Jag älskar sverige...
26. Jag är mörkrädd ! :O

Postat av: isabella

fin blogg!

& du är sjukt söt! :)

2011-11-20 @ 15:22:39
URL: http://www.isabellalovisa.devote.se
Postat av: Frida

fin :)

2011-11-20 @ 16:23:39
URL: http://vadfaan.blogg.se/
Postat av: isak

HAHAHAHAHAHAHAH tööng du är gumman <3

2011-11-21 @ 00:17:35
URL: http://Javo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback